22 mai 2010

Well, it's a fact

Nu am mai postat noutati de ceva vreme din cauza unor "probleme de ordin tehnic" :) Altfel spus, incerc sa imi reinnoiesc stocul de sarma. Din pacate, magazinul  de la care cumpar de obicei se aprovizioneaza de cateva saptamani bune cu tot felul de lucrusoare, numai sarma nu. Iar la asta (recunosc) se adauga si sesiunea, care isi revendica o buna parte din timpul meu.
Insa promit sa revin cat de curand cu forte proaspete si sa pun in aplicare ideile care acum sunt doar intr-un post-it pe birou :) Plus ceva schimbari pentru interfata blogului...
Pana atunci, astept cat mai multe raspunsuri la cele doua sondaje  alaturate. Si, daca aveti deja o bijuterie ColorBurned, mi-ar placea tare mult sa imi spuneti in cateva cuvinte parerea voastra - ce anume va place la ea, cum ati purtat-o, daca a suferit mici modificari etc. Pe scurt, o mana de ajutor pentru imbunatatirea acestui blog :)
See you soon!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu